Sunday 10 July 2011

ANDALAH PATRIOT NEGARA..!!!

TAHNIAH RAKYAT MALAYSIA: ANDALAH PATRIOT NEGARA..!!!

Hari ini, 9 Julai FRU dan PDRM yang bersengkang mata sejak dua minggu lalu, adalah hero dan WIRA Rakyat Malaysia. Golongan pengacau, lembu bebal yang merosak keamanan, dan berteriak tanpa hujung pangkal yang menyusahkan 4 juta warga kota sudah dapat dibendung.Lari bertemperian ibarat anak ayam kehilangan ibu.. BERJIHAD Konon.JIHAD KEPALA TENGKORAK KAMU!!!!


Perjuangan apa sebenarnya yang dibawa oleh lembu-lembu bahalol ini. Menyusahkan hak majoriti apakah dibenarkan Islam. Bertakbir dijalanraya sekadar mahu melindungi si kemaruk Anwar SI peliwat dan Hindu Ambiga apa motifnya??? Inilah dikatakan perjuangan yang sia-sia.Perjuangan bahalol angkara diajar sipenyamun dan penyangak..

Menjadi pak turut tak tahu pangkal cerita. Menjadi lembu dicucuk hidung menyusahkan semuanya. Pakar dalam bergaduh, bengap dalam membina negara, lupa pada prinsip kedaulatan undang-undang dan kesetiaan pada raja dan negara. Dalil mana yang Melayu lebai ini gunakan. Hujah dari nas mana yang dijadikan landasan. Walhal terang-terangan Allah s.w.t berfirman, 'Dan jangan kamu campakkan diri kamu di dalam kebinasaan".


Namun 98% Melayu PAS, PKR yang sanggup menjadi 'barua', lembu dan talibarut DAP dan AMBIGA, masih tidak tahu malu..Mereka menentang 'ulil amri' mereka sendiri. Mereka cuba rosakkan keamanan. biar orang lain bertepuk tangan.REFORMASI YANG SUDAHPUN BASI..BERSIH KAMU penuh dengan agenda paling KOTOR..


Mereka sanggup membela AMBIGA penentang Islam nombor wahid, memuja Anwar sang peliwat dan penzina yang terhebat dalam sejarah Malaysia. Dek kerana dijampi dengan air liur ambiga dan ANWAR maka si lembu Melayu PAS dan PKR ini sanggup malukan diri, menjatuhkan maruah dan krediiliti menjadi MELAYU BALACI..

Tahniah seluruh rakyat Malaysia yang menentang BERSHIT 2.0..TAHNIAH PDRM, SB, PASUKAN KESELAMATAN....ANDALAH WIRA NEGARA...ALHAMDULLLILAH, ALLAH S.W.T TELAH MEMBERSIHKAN BERSHIT 2.0 YANG KOTOR DENGAN TURUNNYA HUJAN MENCURAH CURAH LAGI LEBAT, tatkala si LEMBU BERSHIT ini terpekik terlolong memusuhi saudara seagama mereka sendiri yakni PDRM yang bertungkus lumus menjaga keamanan.

Benarlah kata orang jawa, 'CILIK-CILIK MOS MODAR, WES GEDIK NYUSAHKAN WUO'
'ANWAR IBRAHIM HARUS BERTAUBAT'

Hantar pada rakan, klik



No comments:

Post a Comment