Wednesday 22 June 2011

MUSUH DI DEPAN MATA..

Terbongkar sudah bahawa penganjur perhimpunan Bersih adalah anti Islam. Pendokongnya adalah insan bergelar Dato, berprofesion peguam yang secara konsisten menyokong umat Islam agar murtad. Sanggup mewakili mana-mana umat Islam yang ingin meninggalkan ISLAM dan mencabar keputusan kes murtad sehingga ke Mahkamah Persekutuan. Sudah terbukti dalam kes Lina Joy.Ironinya yang terang sudah BERSULUH..
klik disini untuk maklumat seterusnya
mengenai status gambar ini

Musuh yang nyata ini juga mendokong penubuhan Suruhanjaya Antara Agama, pejuang pluralisme agama walhal dalam kita suci Al-Quran, Allah s.w.t telah berfirman, 'bagi kamu agama kamu, bagiku agama ku'.

Tokoh pemimpin dan penganjur Bersih ini juga menyokong dan mahukan hak peguam bukan beragama Islam untuk layak diterima sebagai peguam syarie dan membela kes-kes di bawah hukum hakam Islam. Lojik manakah lagi yang mahu dipakai, apa kesudahan nasib dan masa hadapan umat, jika perihal umat diserhakan kepada bukan Islam.

Namun kerana ghairah, mahukan gerakan kuasa rakyat dipacu hanya disebabkan mengisi kemahuan yang satu, pemimpin, ahli dan para penyokong parti berlabel Islam sanggup bertuan dan berketuakan musuh ISLAM yang nyata ini..Yang jelas MUSUH YANG NYATA TELAH TERZAHIR DI DEPAN MATA. Malang ramai yang masih membutakan hati juga menutup MATA..Ayuh kita selamatkan Islam,SELAMATKAN BANGSA dan Selamatkan MALAYSIA...









No comments:

Post a Comment