Tuesday 24 May 2011

MENANGKIS SERANGAN SAIKOLOGI...


 Bermula PRU 2008, di antara elemen propaganda yang berjaya dipasakkan ke minda rakyat adalah kononya Pakatan Rakyat bersedia untuk berkongsi kuasa, berlaku adil seadilnya, kerana seperti kataAnwar, 'anak melayu anak saya, anak India anak saya, anak Cina anak saya dan anak Shamsidar juga mungkin anak saya".
Serangan saikologi tatkala itu adalah "mengundi MIC, MCA dan Gerakan bermakna mengundi UMNO untuk menjadi bigbrother'.

Ironinya, sentimen perkauman secara tidak langsung telah dipalu. Dengan PKR menjadi penghubung bagi PAS dan DAP serta sikap kurang agresif PAS dalam mempertahankan impian Daulah Islamiyah dan hududnya, maka DAP dan PKR lah menjadi rakan paling untung.Pilihanraya umum DUN Sarawak baru-baru ini menjadi bukti..

Sekali lagi Anwar menjadi master mind, mencatur dan hanya menjadikan kerajaan pakatan di Selangor, Pulau Pinang dan Kedah sebagai boneka, sementara di Kelantan, pengaruhnya tetap terasa.

Rumusannya kekuatan Melayu telah dipecah belahkan, strategi dan istiqamah PAS yang selama ini menjadi pengimbang yang cukup ampuh kepada UMNO untuk melaksanakan dasar Islamisasi berjaya didiamkan. Parti-parti komponen telah dijadikan bertaraf 'no class' dan dijauhi bukan Melayu hanya kerana mereka dikatakan dikuasai oleh big bro yakni UMNO. Strategi dan serangan saikologi ini dilihat berjaya dan inilah bakal diulangi dalam PRU ke-13..

Inilah hebatnya serangan saikologi kesan caturan strategi yang dinasihati oleh elemen Yahudi, PKR pasti gelak sakan, DAP, bertepuk tangan, yang rugi dan yang bakal menyesal tentulah Melayu yang kian kempunan..

Barangkali untuk sekian kalinya kita wajar ungkapkan kembali istilah, 'JANGAN BUMI DIPIJAK MILIKNYA ORANG' dan 'HEBAT BERSORAK DAN BERTEKAK, KAMPUNG TERGADAI'.

'Selamatkan Malaysia'









No comments:

Post a Comment