Wednesday 19 October 2011

SYOKNYA PILIHANRAYA!!!!!!



Gambar file pilihan raya umum 1979
1. Sambutan Deepavali 26 Oktober 2011,

2. Hari raya Aidil Adha atau Hari Raya Korban, Insya-Allah pada tanggal 6 November

3. Dan diharapkan selepas tarikh 6 November akan ada satu pengumuman besar dari YAB Perdana Menteri Malaysia, agar PRU ke-13 diadakan dalam tempoh segera.

4. Bukan apa, rakyat di Kedah, Selangor, Pulau Pinang, Kelantan..dah lama dah!!!!!!. jemu dan menanggung siksa dengan telatah kerajaan Pakatan Rakyat, yang lebih banyak auta dari bekerja.

5. Maka setiap undi dalam PRU ke-13 nanti menjadi undi yang cukup bernilai..Cukup-cukuplah sepenggal rakyat memberi peluang kepada Pakatan rakyat memerintah beberapa buah negeri.

6. Dan dengan takdir Allah s.w.t, ditunjukkan sikap dan belang sebenar puak-puak ini apabila mendapat kuasa..Kesimpulannya, HAMPAS, CAKAP SAHAJA LEBIH, HASIL TIDAK SEBERAPA.

7. Ibarat kata orang lama, kerajaan Pakatan rakyat ini boleh disifatkan sebagai 'bodoh tak boleh ditegur, kalau cerdik tak boleh menumpang'. Ada dan tiada sama sahaja, ada tak bertambah, tiada pun rakyat tak kerugiaan apa-apa.

8. Ingatlah tanggungjawab anda sebagai pengundi, laksanakanlah amanah dengan terbaik, pilihlah parti yang telah terbukti berjaya membawa keamanan, keselamatan, kemakmuran dan perpaduan kepada negara ini. Marilah kita tinggalkan Mat Sabu, Anwar Ibrahim, Karpal Singh, Nik Aziz, HADI Awang, Lim Guan Eng dan kita abadikan kisah mereka dalam sebuah himpunan KISAH PENGLIPUR LARA...

9. Maka pilihanraya umum ke-13 kali ini kita tunggu dengan penuh membara, azam sudah bulat, pilihan sudah dibuat, hanya satu..... BARISAN NASIONAL untuk semua..!!!!!!!

No comments:

Post a Comment