Monday 22 August 2011

Hayati Kemerdekaan atau Khianati Kemerdekaan

Inilah kemerdekaan hakiki..
Dan sempena Aidilfitri yang bakal jatuh sehari sebelum ulangtahun kemerdekaan negara kali ke-54, marilah kita merdeka dalam erti kata sebenarnya.

MERDEKA dari mudah terpedaya dengan fatwa songsang puak TOK GURU hipokrit yang berselindung di sebalik serban. walhal dihati mereka penuh kedajalan.Islam mereka haru birukan, demi UNDI dengan syaitan sekalipun mereka sanggup berkawan, dengan puak KAFIR HARBI yang ada rencana hancur dan murtadkan Islam mereka berjabat tangan.

INILAH mungkin yang dikatakan DAJJAL yang turun di akhir ZAMAN...!!!! Realiti tingkahlaku mereka sendiri kian MEMBUKTIKAN..

MERDEKA dari terus percaya kata-lata manis sang indvidu yang kerjanya tiada lain sekadar mahu memuaskan NAFSU ke putrajaya...sehingga rakyat sanggup diperalat dan diadu domba bagi mencetuskan huru hara..KONIN ATAS NAMA HAK ASASI MANUSIA..Malangnya siindividu ini yangdulunya digelar SHEIKH AL....???

Kian gelisah dan kegelisahan tidak dapat memenuhi keinginan yang sudah terbungkam semenjak 14 tahun dulu akhirnya dilepaskan ke tempat yang tidak sepatutnya sehingga timbul istilah
DEPAN BELAKANG SAMA SAJA,
SAMA RATA, SAMA RASA, ..
SALAM KEMERDEKAAN KE-54

No comments:

Post a Comment