Tuesday 15 November 2011

ADA SAJA YANG TAK KENA!!!!!


Bila dibuka Klinik 1Malaysia di kawasan kediaman padat penduduk, ada suara dari sebuah parti chauvinis kononya klinik 1Malaysia hanya akan mengurangkan pendapatan klinik swasta yang lain yang beroperasi di kawasan kejiranan yang sama.

Lalu pelbagai dakyah dibuat kononya klinik ini hanya memberi rawatan asas, tidak dikendalikan oleh doktor sepanjang masa dan hanya dikendali oleh pembantu perubatan bertaraf atendan. Kini bila Kedai Rakyat 1Malaysia pula menjengah bandar-bandar utama agar rakyat dapat membeli barangan pada harga dan kos yang rendah, macam-macam pula rungutan yang timbul. Diada-adakan oleh parti chauvinis yang sama kononya harga barangan di KEDAI RAKYAT 1MALAYSIA mahal, kualitinya rendah dan ada pula barangan yang sudah luput tarikh gunanya.


Sebenarnya parti chauvinis ini yang dulu, kini dan selamanya membawa fahaman chaunivis dan tersisa baki dengan pengaruh komunis mahu mensabotaj apa sahaja elemen yang me
mbawa manfaat kepada rakyat. Mereka ini tidak senang jika ada apa pun jua tindakan yang dilakukan kerajaan yang membawa manfaat kepada rakyat negara ini. Kerja mereka hanya satu, menjadi elemen sibversif untuk meracun fikiran masyarakat. Dulu mereka menentang dalam bentuk perang gerila, kini mereka berada di bandar-bandar besar, di Parlimen, di DUN dengan tujuan yang sama, tapi dalam bentuk yang lain, MEREKA MAHU melancarkan PERANG MINDA..

APA SEPATUTNYA KITA LAKUKAN PADA GOLONGAN INI???????


1 comment:

  1. jangan peduli dengan dakyah puak komunis ini, yang penting rakyat beroleh manfaat dari dasar dan tindakan kerajaan. SOKONG DAP bermakna sokong komunis,sokong PAS dan PKR bermakna sokong DAP untuk hancurkan MELAYU ISLAM.Takbir!!!!!!

    ReplyDelete