Thursday 22 December 2011

TEMBELANG SUDAH PECAH!!!!

Hakikat PAS menjadi alat PKR dan kuda tunggangan DAP bukan rahsia lagi. Hakikat bahawa PAS lebih menjaga hubungannya dengan 'kafir harbi' DAP dan sanggup memusuhi saudara seagama yakni jemaah UMNO juga bukan satu rahsia lagi.


Hakikatnya juga PAS takutkan DAP sehingga sanggup menggugurkan perjuangan menegakkan negara Islam ditukar ke Negara Kebajikan juga sudah diketahui umum. Dan hakikat bahawa PAS hanya menjadi alat PKR untuk PKR bertapak dengan kukuh dalam arena politik Malaysia juga tidak dapat disangkal lagi.


Realitinya juga PAS bukan berminat sangat untuk memenangkan perjuangan Islam juga telah diketahui masyarakat. Matlamat menghalalkan cara mereka adalah berkawan dengan sesiapa sahaja termasuk 'iblis' semata-mata mahu menang dalam pilihanraya dan menjadi rakan kongsi kuasa kepada PKR dan DAP yang perjuangkan pluralisme dan negara rebublik yang tak ketahuan hala.


Dan apabila DR Hassan Ali dan YB Nasharudin Mat Isa dedahkan segala-galanya maka bertambah fahamlah kita akan rupa sebenar PAS, 'serigala yang bertopengkan wajah kambing tua'.

1 comment:

  1. puak pas ni kalau juai selonggok dua ringgit pun tak laku

    ReplyDelete