Sunday 4 December 2011

SIAPA WINNABLE CANDIDATE DI BALING???????


Berdasarkan laporan puluhan agensi dan setelah suluhan, analisis dan kajian dilakukan,tentulah agensi terbabit telahpun mengenalpasti calon-calon boleh menang yang sesuai untuk ditandingkan di Parlimen Baling, DUN Kuala Ketil, DUN Bayu, dan DUN Kupang.

Namun siapapun calon-calon berkenaan, saya amat yakin dengan momentum yang telah dinyalakan oleh Presiden parti dalam amanatnya di Perhimpunan Agung UMNO 2011 dan semangat baru yang dititipkan dikalangan ahli, maka kesemua DUN dan Parlimen di Baling saya yakin insya-Allah dapat dimenangi.Perihal paling mustahakan adalah kesiapsagaan jentera parti.

Kurangkan polemik dan masalah dalaman. Gemblengkan penyatuan hati dan kesungguhan. Dan yang termustahak sekali ahli UMNO, orang UMNO, pengundi atas pagar dan kalau boleh seluruh pengundi di Baling kembali mengundi calon UMNO.

Dan jangan sesekali ahli parti dan pekerja parti setelah bekerja dengan ikhlas secara bersungguh-sungguh lupa untuk berdoa serta bertawakkal kepada Allah s.w.t dan memohon pertolongan darinya untuk memenangkan 'jihad' kita bagi membela agama, bangsa dan negara. Siapapun yang diberi amanah selaku calon, maka hendaklah mereka berbaiah kepada rakyat dan komited laksanakan tugas. MUDAH-MUDAHAN, UMNO dan BN akan diterima dan diyakini kembali oleh seluruh pengundi dan rakyat di Baling...

3 comments:

  1. mintak sngt kat tok najib,jgn dok bubuh calon payung terjun di baling..anak tempatan ramai yg boleh

    pak teh-pekan kuala ketil

    ReplyDelete
  2. klau ahli UMNO semuanya bersatu, insya-allah hamba yakin boleh menang

    ReplyDelete
  3. Pilih pimpinan yang mampu bergerak, bukan sekadar bergerak mulut, tapi bergerak, kaki dan tangannya.itulah yang dimahukan

    ReplyDelete